середа, 21 березня 2018 р.

Конспект уроку математики (1 клас)


Тема. Математичний диктант. Вправи і задачі на засвоєння нумерації чисел
            другого десятка, на додавання й віднімання в межах 20. Складання
            рівностей за малюнками.
Мета.  Удосконалювати обчислювальні навички,знання нумерації чисел
             другого десятка, уміння розв’язувати задачі; розвивати
             спостережливість, уважність,логічне мислення, уважність;
             виховувати самостійність,старанність, бажання вчитися.


                                       Хід   уроку
І. Актуалізація і корекція опорних знань.
- За хорошу роботу на уроці – в кінці уроку чекає сюрприз.
1.Гра «Мовчанка».
2.Лічба до 20.
3.Гра «Яке число я задумала?»
4.Каліграфічна хвилинка.
5.Математичний диктант ( за завд.1 на с.100 підручника).
Учні записують потрібні числа. Звірити із записами на дошці.
ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
Обчислюватимемо вирази, розв’язуватимемо задачі.
ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
1.Розвязування задачі.
Виконання завдання 2 на с.100 підручника.
-Скільки днів у тижні?
2.Виконання завд.5 на с.24 зошита з друкованою основою.
3.Складання та обчислення виразів (вправа 4 ). Числа середнього стовпчика є сумою чисел зліва і різницею чисел справа.
4.Самостійна робота за варіантами ( вправа 3 ).
   Розв’язування прикладів.
5.Задача. До годівниці прилетіли 12 горобців, а синиць – на 2 менше. Скільки прилетіло синиць?
6. Гра «Будь уважним».
7.Геометричний матеріал.
- З яких геометричних фігур склали Мотрійку? Яких фігур використали найбільше? Яких найменше?
ІV. Підсумок уроку.
-Які види задач розв’язували на уроці?
-Що нового дізналися на уроці?
- Як і обіцяно – сюрприз! За хорошу роботу на уроці одержуєте розмальовки  з хитринкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар