Тема.
Математичний диктант. Вправи і задачі на засвоєння нумерації чисел
другого
десятка, на додавання й віднімання в межах 20. Складання
рівностей за малюнками.
Мета. Удосконалювати обчислювальні
навички,знання нумерації чисел
другого десятка, уміння розв’язувати задачі; розвивати
спостережливість, уважність,логічне мислення, уважність;
виховувати самостійність,старанність, бажання вчитися.
Хід
уроку
І. Актуалізація і корекція опорних знань.
- За хорошу роботу на уроці – в кінці уроку чекає
сюрприз.
1.Гра «Мовчанка».
2.Лічба до 20.
3.Гра «Яке число я задумала?»
4.Каліграфічна хвилинка.
5.Математичний диктант ( за завд.1 на с.100 підручника).
Учні записують потрібні числа. Звірити із записами на
дошці.
ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
Обчислюватимемо вирази, розв’язуватимемо задачі.
ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
1.Розв’язування задачі.
Виконання завдання 2 на с.100 підручника.
-Скільки днів у тижні?
2.Виконання завд.5 на с.24 зошита з друкованою основою.
3.Складання та обчислення виразів (вправа 4 ). Числа
середнього стовпчика є сумою чисел зліва і різницею чисел справа.
4.Самостійна робота за варіантами ( вправа 3 ).
Розв’язування
прикладів.
5.Задача. До годівниці прилетіли 12 горобців, а синиць –
на 2 менше. Скільки прилетіло синиць?
6. Гра «Будь уважним».
7.Геометричний матеріал.
- З яких геометричних фігур склали Мотрійку? Яких фігур
використали найбільше? Яких найменше?
ІV. Підсумок уроку.
-Які види задач розв’язували на уроці?
-Що нового дізналися на уроці?
- Як і обіцяно – сюрприз! За хорошу роботу на уроці
одержуєте розмальовки з хитринкою.
Немає коментарів:
Дописати коментар