середа, 21 березня 2018 р.

Навчання грамоти (письмо)


Тема. Письмо великої букви Є.Загадка Л.Вознюк. Мовні ігри.
             Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
Мета. Вчити писати велику букву Є, слова та речення із нею; розвивати
              мовлення, вміння зосереджуватися; виховувати охайність, любов і
              бережливе ставлення до тварин.


                                         Хід   уроку
І.Організація класу.
ІІ. Повторення вивченого.
1.Повторення правил сидіння за партою під час письма.
2.Повторення гігієнічних правил письма.
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
1.Лексична робота (Зошит, с.36)
1)Робота над загадкою.
2)вірш про зайчика (читає дівчинка в костюмі  зайчика).
3)Розповідь вчителя (доповнення).
4)Звукова модель слова зайчик.
5)Робота за сюжетним малюнком.
6)Звуко-буквений аналіз слів.
Складання речень за малюнками. Розпізнавання слів у звукових моделях.
Які спільні звуки у всіх словах? Якою буквою вони позначаються?
Що вам відомо про людей таких професій?
2. Гра «Розгадай кросворд»
3.Графічний аналіз великої букви Є.
4.Письмо великої букви Є.
5.Письмо буквосполучень.
Пальчикова гімнастика.
6.Письмо слів.
Фізкультхвилинка
7.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Читання та аналіз речень. Учитель звертає увагу учнів на поєднання букв.
8.Словниковий диктант.
ІV.Підсумок уроку.
-Яку букву навчилися писати на уроці?
Які нові слова з нею запам’ятали?


Немає коментарів:

Дописати коментар