Тема.
Знаходження різниці, якщо зменшуване
містить кілька нулів.
Додавання кількох доданків. Задачі
на обчислення периметра
трикутника.
Мета. Закріплювати вміння учнів застосовувати сполучний і
переставний
закони додавання для раціональних
обчислень, виконувати
додавання і віднімання
багатоцифрових чисел письмово;
вдосконалювати вміння розв’язувати
задачі; розвивати мислення;
виховувати інтерес до предмета,
виховувати гордість за
Батьківщину.
Хід
уроку
І. Організація
класу.
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1.Перевірка домашнього завдання.
2.Усні обчислення.
Гра «День – Ніч»
100 : 4 14 * 6 90 – 32
-13 -30 -2
*6
:18
+42
+18 +97 : 14
: 15 : 25 *25
_______ _____ _______
6 4 84
Завдання 412
підручника.
3.Матемаичний диктант.
*Шпак прилітає до гнізда 200 разів на день, що на 120
разів менше, ніж велика синиця. Скільки разів прилітає до гнізда велика синиця?
*Папуга живе 120 років, а ворона – 60. У скільки разів
ворона живе менше?
*Туристи йшли 2 години по 4 км, а потім ще 5 км. Скільки
кілометрів пройшли туристи?
*Периметр квадрата 32см. Чому дорівнює його сторона?
*У школі 800 учнів. ¼ із них відмінники. Скільки у школі
відмінників?
*Вага морської черепахи
-540 кг, а вага сухопутної черепахи дорівнює 1/90
ваги морської черепахи. Яка вага сухопутної черепахи?
*Бамбук за 24 години виріс на 72см. З якою швидкістю ріс
бамбук?
ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Розв’язування
прикладів.
Завдання 413.
-Розв’яжіть
приклади з коментуванням.
Учні переставляють доданки,
виконують додавання зручним способом.
Завдання 414.
Письмове віднімання у випадку,
коли зменшуване містить кілька нулів.
Завдання 415( усно ), 416 ( біля
дошки ). Додавання кількох доданків.
Розв’язування з коментуванням.
Фізкультхвилинка
2.Робота над задачами.
1)Повідомлення дітей про
найбільші річки України.
Задача 417. Запис короткої умови.
Запис розв’язування з поясненням.
Задача 418 на знаходження
периметра прямокутника.
Що
-Що називають периметром ?
Запис розв’язку з поясненням.
ІV. Домашнє завдання.
Завдання 419, 420( с.68 ).
V. Підсумок
уроку.
–Чого вчилися на уроці?
-Що нового дізналися про річки України?
-Як знайти периметр многокутника?
Немає коментарів:
Дописати коментар